لومینیرز دندان

لومینیرز دندان
لومینیرز دندان
لومینیرز دندان

جدیدترین روش زیباسازی دندان لومینیرز دندان می باشد .از روش های مختلف زیبایی می توان برای زیباسازی دندان ها استفاده کرد ، یکی از روش های زیبا سازی دندان ها روکش های کامپوزیتی و سرامیکی هستند ، به کمک این روکش ها می توان کوتاهی ، نامظمی و بدفرمی دندان ها را اصلاح و برطرف نمود .

 

این روکش ها تا حد قابل توجهی زیبایی دندان را فراهم می کنند اما بعضی از اشخاص با این وجود از تراش خوردن دندان ها و یا مقاومت روکش ها که ممکن است در برخی از آنها غیر طبیعی باشد ناراضی می باشند ، برای برطرف کردن این مشکل علم پزشکی روش لومینیرز دندان را ارائه نموده است ، در واقع لومینیرز دندان یک نوعی از سرامیک است که برای زیبایی دندان مورد استفاده قرار می گیرد ، این روش زیبایی توسط کشور آمریکا ابداع شد . لومینیرز دندان جدیدترین و پیشرفته ترین روش زیبایی دندان است .

 

مزایایی لومینیرز دندان:

  • دارای ماندگاری بالا
  • شفافیت بسیار بالا نسبت به سایر پروتز های دندان
  • تراش دندان در این روش به حداقل می رسد
  • پروتز دندان رنگ پریدگی ندارد
  • دارای استحکام بالاتر نسبت به سایر پروتزها

برای انجام این روش زیباسازی دندان باید مینای دندان شخص سطح کافی داشته باشد ، علت این امر برداشت سطحی از آن و قرار گیری پروتز روی آن است .

مزیتی دیگری که این روش دارد می توان به آسانی آن را از روی دندان برداشت .

در این روش باید در یک جلسه دندان پزشک قالب دندان را آماده نماید ، سپس در زمان کمی می توانید آنها را روی دندان ها قرار دهید . پس از استفاده از این روش می توان در سه جلسه شخص توسط دندان پزشک ویزیت شود ، در این روش دندان پزشک حتی از بی حسی هم به دلیل آسانی روش استفاده نمی کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *