اصلاح لبخند لثه ای
اصلاح لبخند لثه ای

اصلاح لبخند لثه ای یکی از روش های اصلاح طرح لبخند است ، در برخی از اشخاص زمان لبخند زدن بخشی از لثه ها دیده می شود که در اصلاح عام به آن لبخند لثه ای می گویند ، با پیشرفت فیلد های پزشکی و علم پزشکی می توان به اصلاح لبخند لثه ای پرداخته شود .

روش های درمان اصلاح لبخند لثه ای :

اگر تاج دندان ها کوتاه باشد در زمان صحبت کردن و لبخند زدن لثه ها نمایان شود با یک جراحی ساده لثه می توان به اصلاح این روش پرداخته شود .

اصلاح لبخند لثه ای با بی حسی موضعی و در مدت زمان کمی انجام می شود ، در برخی از مواقع نیاز است که با استفاده ونیر و یا درمان لامینیت به اصلاح طرح لبخند بپردازید .

در صورتی که لبخند لثه ای در اثر استخوان های صورت و وراثت فک ها باشد ، با بالا بردن فک و جراحی فک می توان به درمان این مشکل پرداخته شود .

مشکل لبخند لثه ای در اثر هایپراکتیو و کوتاهی لب بالا باشد با جراحی و تزریق بوتاکس و شل نمودن عضلات لب بالا به درمان این مشکل پرداخته شود .

دکتر مهدی کلانتری دندانپزشک زیبایی به روش های مختلف به درمان مشکل لبخند لثه ای می پردازد .

داشتن تخصص و تبحر دندانپزشک زیبایی در اصلاح لبخند لثه ای تاثیرگذار است زیرا این کار نیازمند دقت و تخصص خاصی است .

چه اشخاصی کاندید مناسب لبخند لثه ای هستند ؟

در صورتی که لثه های شما در زمان خندیدن نمایان می شود به گونه ای که لثه های شما بیش از حد برجسته می باشند ، شما جز دسته اشخاصی هستید که کاندید مناسب برای درمان لبخند لثه ای هستید .

در صورتی که شخص لثه هایش بیش از حد بالا می باشد به گونه ای که کم بودن بافت لثه سبب نمایان شدن دندان ها در زمان خندیدن می شوید کاندید مناسبی جهت اصلاح لبخند لثه ای هستید .